اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح در پردیس/ کشف مواد مخدر در بومهن

پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت :در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز که اجرا می‌شود، تعداد ۲ قبضه سلاح سرد و گرم و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بومهن کشف شد.

سرهنگ مراد صارمی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت مقابله با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان، اظهار داشت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری سلاح و مواد مخدر توسط یکی از ساکنان روستای شهر بومهن بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران کلانتری ۱۲ بومهن و ماموران انتظامی شهرستان با انجام بررسی‌های لازم و صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند و در عملیاتی نگهدارنده سلاح و مواد مخدر که قصد فرار داشت را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات یک قبضه سلاح گرم به همراه چندین عدد فشنگ ساچمه‌ای ،چند کیلو ساچمه برای ساخت وپر کردن فشنگ، یک قبضه سلاح سرد و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ صارمی تاکید کرد: حمل نگهداری سلاح قرار مجاز برابر قانون جرم بود و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک درخصوص حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha