۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85258005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور ابهر به قیدار از نقاط حادثه خیز استان زنجان است

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: ۲۵ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که محور قیدار به ابهر یکی از این نقاط است که برای بررسی بیشتر مشکلات و یافتن راهکارهای عملی، اقدام به تشکیل جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل و انجام مطالعات دانشگاهی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر قزوینیان روز شنبه در پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان، عمده دلیل تصادفات در محور یاد شده را سرعت غیرمجاز و تصادفات رخ به رخ ذکرکرد.

وی ابراز میدواری کرد: تعریض و آسفالت محور قیدار- ابهر و گردنه قره‌آقاج که در سفر وزیر راه و شهرسازی نیز مطرح شد، هر چه سریع‌تر مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه حتی یک نفر فوتی در جاده‌های استان برای مسوولان دغدغه است، اظهار داشت: ضروری است در بحث کاهش تصادفات و فوتی‌ها در محور قیدار - ابهر اقدامات و راهکارهای عملی صورت گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه به آمار بالای تصادفات و نگران های موجود در محور قیدار به ابهر اشاره کرد و گفت: توجه به درخواست مردم و تردد بالای روستائیان در محور مذکور به ویژه در ۳۵ کیلومتری مسیر قیدار- ابهر لازم است که مطالعات رفتاری کاربران انجام شود.

سید البرز حسینی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی توام با توسعه دوربین‌های ثبت تخلفات، کنترل فیزیکی پلیس، نصب بنر در راستای کاهش سرعت و توصیه‌های ایمنی از موارد مهم در کاهش تصادفات است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha