۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85258013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۸۱ کیلوگرم تریاک در اهواز

۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85258013
کشف بیش از ۸۱ کیلوگرم تریاک در اهواز

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر با بیش از ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست روز شنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس با اطلاع از فعالیت اعضای باند چهار نفره در تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدام اطلاعاتی و استفاده از روش‌های فنی تخصصی، مخفیگاه اعضای باند قاچاق را شناسایی و متخلفان را با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه ۲ دستگاه خودرو از متهمان توقیف شد افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۸۱ کیلو و ۸۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی توضیح داد: احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.

به گزارش ایرنا، ابتدای مهر ماه امسال ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع ماری‌جوانا در شهرستان اندیکا کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha