۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85258165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام سه خودرو نظامی اسرائیل توسط گردان های القسام
انهدام خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف غزه

تهران – ایرنا – گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که در درگیری با ارتش اشغالگر، سه خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روسیا الیوم، گردان های عزالدین القسام در بیانیه خود اعلام کرد که در حال رویارویی و مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه است.

در این بیانیه آمده است: عملیات طوفان الاقصی همچنان دارد و شماری از نیروهایمان از دیوار حائل در شرق خان یونس عبور کرده و با حمله به محل استقرار نیروهای دشمن، سه خودروی آنها را منهدم کرده اند و درگیری ها همچنان ادامه دارد.

عملیات مذکور در پاسخ به بمباران فشرده و گسترده نوار غزه از ساعات اولیه بامداد امروز توسط رژیم صهیونیستی انجام گرفته است. در بمباران امروز، دهها فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز با اذعان به این موضوع نوشت: "یک حادثه امنیتی در منطقه پیرامونی غزه، روی داده است و عملیات همچنان ادامه دارد." این در حالی است که رسانه ها از انتشار هرگونه خبری در این باره خودداری کرده اند.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی" به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم اسراییل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می کنند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۲۱۵ نفر و شمار مجروحان به ۸۷۱۴ نفر در هشت روز جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از ۱۱۰۰ رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha