۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85258174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان سه برابر افزایش یافت

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی ۲۰ ماه گذشته بودجه پژوهشی دانشگاه نسبت به مدت مشابه قبل سه برابر افزایش یافته است.

حسن بختیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل پارک علم و فناوری دانشگاه، راه‌اندازی پژوهشکده سلامت و متابولیک، به‌روزرسانی پرداخت حق‌الزحمه داوران و پایان‌نامه‌ها و در نظر گرفتن اعتبارات برای جایزه مقالات از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه پژوهش دانشگاه است.

وی به اخذ مجوز افزایش ۱۴ رشته در مقاطع مختلف فوق تخصص، تخصص، دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی اشاره کرد و گفت:پیگیری راه اندازی برخی رشته‌ها از جمله دکترای روانشناسی بالینی، دکترای پرستاری، کارشناسی ارشد ایمونولوژی و بازدیدهای بورد به اتمام رسید و امسال موفق به جذب دانشجو در این رشته ها شدیم.

این مسوول ادامه داد: یکی از اقدامات این واحد دانشگاهی تکمیل چرخه درمان بیماری‌های قلبی عروقی، مغز و اعصاب و سرطان‌ها در استان است.

وی اظهار داشت: افزایش رشته توانبخشی در مقطع کارشناسی، راه‌اندازی مرکز آموزشی فیزیوتراپی در کلینیک شفیعیه و خرید دستگاه آنژیوگرافی پریفرال از جمله اقدامات برای تکمیل چرخه درمان بیماری‌های مغز و اعصاب در استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، گفت: خرید دستگاه سی‌تی‌آنژیو ۲۵۶ اسلایس برای انجام آنژیوگرافی‌های کرونری و رایزنی با وزارتخانه جهت اختصاص جراح قلب تمام‌وقت به استان از اقدامات انجام شده در راستای تکمیل چرخه درمان بیماری‌های قلبی عروقی در استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha