سکوت مجامع بین الملل در مقابل تهاجمات صهیونیست دل انسان‌های آزادی‌خواه را به درد آورد

اهواز - ایرنا - دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه گفت: سکوت مجامع بین‌المللی طرفدار حقوق بشر در مقابل تهاجمات و اقدامات وحشیانه و ضد انسانی صهیونیست، امروز بیش از پیش دل انسان‌های آزادی‌خواه در سرتاسر جهان را به درد آورده است.

عباس احمدی‌مهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و سایر مناطق فلسطین اشغالی اظهار کرد: شهادت زنان و کودکان فلسطینی و سایر جنایت‌های گروهک‌های تروریستی به ویژه در افغانستان، بار دیگر مظلومیت آشکار این ملت‌های بی‌دفاع و نیز نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل را توسط مزدوران حلقه به گوش استکبار به جهانیان یادآوری می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز باید غیرت مسلمانان به جوش آید و فریاد دادخواهی آنان به گوش همه جهانیان برسد تا حقوق خویش را در قبال این جنایات ضد بشری استکبار احیا کنند.

احمدی مهر خاطر نشان کرد: محاصره و نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین و نیز جنایات کور تروریستی در منطقه، اقداماتی زاییده از حضور نامشروع شیطان بزرگ و غده سرطانی اسرائیل در منطقه و پرورش یافته با سکوت و بی‌تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی است.

دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه گفت: ما سفیران صلح و سازش، همنوا با ملت‌های آزاده جهان با محکوم کردن این جنایات، از نهادهای بین‌المللی و منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست می‌کنیم تصمیمات مهمی را در راستای خنثی سازی توطئه های رژیم صهیونیستی و گروههای تروریستی مزدو استکبار اتخاذ کرده و پیام‌آور صلح و امنیت برای مردم منطقه باشند.

وی اعلام کرد: که با تمامی وجود در کنار مردم و گروه‌های مبارز فلسطینی و سایر ملت‌های مظلوم و ستمدیده منطقه باقی می‌مانیم.

نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه ، برای گسترش فرهنگ صلح، بخشایش و گذشت، با همکاری دستگاه‌های دولتی و مردمی در سراسر کشور تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha