۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85258299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش گیلان با سرمربی جدید خلیج فارس ماهشهر را شکست داد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان با هدایت علی نظرمحمدی سرمربی جدید در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور عصر شنبه برابر خلیج فارس ماهشهر به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و خلیج فارس ماهشهر در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت داماش در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر ۲ حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار تیم داماش برتر از حریف خود ظاهر شد و چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد تا اینکه آرمین انبساطی بازیکن این تیم در دقیقه ۳۷ موفق شد دروازه خلیج فارس ماهشهر را باز کند تا نیمه اول با یک گل به سود داماش خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم خلیج فارس ماهشهر بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ۵۳ و ۶۰ توسط محمدجواد عباسی و امیر علیدادی ۲ گل به ثمر رساند اما در دقیقه ۷۰ امیرحسین یوسفی بازیکن تعویضی داماش دومین گل تیمش را به تور دروازه حریف چسباند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۵ تیم فوتبال داماش توسط سعید طالبی به سومین گل خود دست یافت تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم داماش خاتمه یابد و این تیم اولین پیروزی خود را در این لیگ با اولین حضور علی نظرمحمدی سرمربی جدید خود جشن بگیرد.

قضاوت این دیدار را امید جمشیدی با کمک های علیرضا طاهرخانی و مجتبی قاسمی برعهده داشتند؛ ضمن اینکه حسین گنج خانی به عنوان داور چهارم و تورج عیوض محمدی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور یافتند.

تیم فوتبال داماش در این دیدار با ترکیب اشکان توانا، مجتبی بیژن، آرمین انبساطی، محرم خرم الحسینی، محمد رستمی، مهدی رستمی، سیدحسین حق شناس، رضا زاهدتبار، پژمان نجات، علیرضا مصطفایی مقابل خیلج فارس ماهشهر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با ترکیب علیرضا حیدری، سجاد مشکل پور، سجاد حسینی، نیما درودی، رضا بلیوند، میلاد نجفی، کمیل حیدری، علیرضا قنبری، محمدجواد عباسی، مهدی حنیفی و امیر علیدادی رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود، تیم خلیج فارس ماهشهر با کسب پنج امتیاز در رتبه چهاردهم و داماش گیلان با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

هفته گذشته سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان به دلیل کسب نتایج ضعیف به صورت توافقی از این تیم جدا و نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدبد این تیم انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha