حمایت از مردم فلسطین تکلیف هر مسلمان است

بجنورد-ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی رژیم غاصب اسرائیل را غده سرطانی خواند و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین تکلیف هر مسلمان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز شنبه در گردهمایی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای (حفظه الله) بجنورد که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد اظهار کرد: سه جریان استکباری و استعماری، خیانت، سازش و نیز انتفاضه،مقاومت و ایستادگی در قضیه فلسطین وجود دارد که هر یک به فراخور ماهیت خود و شرایط در این خصوص موضع گیری می کنند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی این فرزند نامشروع را در دل سرزمین های اسلامی به دنیا آورد و تا به امروز نیز از آن حمایت می کند که در رأس این جریان آمریکا قرار دارد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به نقش جریان خیانت و سازش در موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: این جریان مانند خنجری از پشت به ملت فلسطین ضربات سهمگینی وارد ساخت و در رأس آن نیز برخی کشورهای اسلامی قرار دارند که موجودیت خود را به همین جنگ ها و ظلم ها وابسته می دانند.

براتی زاده جریان مقاومت و انتفاضه را راه حل واقعی موضوع فلسطین تا زمان پیروزی نهایی معرفی و اظهار کرد: زمانی که ملت مظلوم فلسطین از صلح ناامید شد تصمیم گرفت روی پای خودشان بایستد که تا به امروز گروه هایی از جمله حماس میدان دار این عرصه هستند و کشورهای اسلامی باید مانند ایران بیش از پیش از این جریان حمایت کنند تا پیروزی نهایی هر چه سریع تر رقم بخورد.

وی گفت: ما در قضیه فلسطین با سه اسلام لیبرالی و آمریکایی، ارتجاعی و وهابی و نیز اسلام محمدی و انقلابی مواجه هستیم که مورد سوم به عقلانیت، عدالت و معنویت توجه ویژه ای دارد و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تکلیف خود می داند.

براتی زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اصلی مقاومت همواره از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت می کند و تلاش های آمریکا و اسرائیل که برای نیل به مقاصد شوم خود تلاش می کنند فرهنگ، هویت و اتحاد کشورهای اسلامی را از بین ببرند، نقش بر آب خواهد کرد.

وی گفت: این غده سرطانی باید از بین برود و هر مسلمانی نیز مکلف است از فلسطین حمایت کند و آیات قرآنی هم آن را تأیید می کند و از طرف دیگر منافع ملی و انسانی ما اقتضا دارد که از آرمان فلسطین دفاع کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دفاع از آرمان فلسطین باید فصل الخطاب قرار گیرد و همانگونه که معظم له فرمودند، این عملیات جوانان شجاع فلسطینی بازخورد عملکرد خود صهیونیست های غاصب است و سرانجام پیروزی و نصرت نهایی از آنِ انتفاضه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha