ادامه صدرنشینی ساپیا و برتری چادرملو در دیدار حساس هفته هفتم

تهران- ایرنا- سایپا در هفته هفتم لیگ دسته اول با پیروزی مقابل آریو اسلامشهر به صدرنشینی ادامه داد و چادرملو هم در دیداری حساس مقابل مس سونگون پیروز شد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد.

در دیدارهای امروز، سایپا با نتیجه ۳ بر صفر آریو اسلامشهر را شکست داد و با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو، در صدر جدول باقی ماند.

در نبرد بالای جدولی‌ها، چادرملوی اردکان یک بر صفر مس سونگون را شکست داد. چادرملو با این برد ۱۶ امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سایپای صدرنشین، در رده دوم باقی ماند. مس سونگون هم با این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند و به رده ششم سقوط کرد. این سومین شکست متوالی مس پس از ۴ برد پشت سر هم در ۴ هفته ابتدایی لیگ بود.

در نبرد ته‌جدولی‌ها هم داماش گیلان ۳ بر خلیج فارس ماهشهر را شکست داد. داماش با این برد ۵ امتیازی شد و با تفاضل بهتر در رده شانزدهم قرار گرفت. خلیج فارس ماهشهر هم ۵ امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به داماش به رده شانزدهم سقوط کرد.

در سایر بازی‌ها، شهر راز شیراز هم با یک گل پارس جنوبی جم را شکست داد، نفت مسجد سلیمان برابر استقلال آبی‌پوش ملاثانی به تساوی ۲ بر ۲ رسید و نفت و گاز و گچساران یک بر صفر برابر مس شهر بابک به پیروزی رسید.

هفته هفتم لیگ دسته اول فردا با برگزاری سه دیدار باقی مانده به پایان می‌رسد.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

خوشه طلایی - دریا بابل

فجر شهید سپاسی - شهرداری آستارا

مس کرمان - خیبر خرم‌آباد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha