۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85258389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آداک نوشهر اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

گناوه - ایرنا - تیم آداک نوشهر در یک هفته مانده به پایان مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با کسب یک برد باارزش مقابل موج نوین بندرگناوه صعود خودرا به لیگ برتر قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته ششم این مسابقات، آداک نوشهر در یک هوای شرجی میهمان موج نوین گناوه بود که موفق شد در خانه حریف با نتیجه پرگل هفت بر چهار به پیروزی برسد.

تیم آداک نوشهر با کسب این برد ۱۲ امتیازی شد تا یک هفته مانده به پایان این مسابقات باتوجه به نتایج دیگر حریفان، صعود خود را به لیگ برتر در بندرگناوه جشن بگیرد.

موج گناوه در این دوره از مسابقات باوجود مشکلات مالی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت اما در نتیجه گیری ضعیف عمل کرد و تنها سه امتیاز کسب داشت که نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

گل های تیم آداک نوشهر توسط اسحاق مطهری نژاد (۲گل)، بهنام احمدی (۲گل)، سینا رحمتی، مرتضی حسین پور و علی درویشی متولی و در تیم موج نوین گناوه توسط علی عشایری، محمدلیراوی (۲گل) و سیدمهدی هاشمی به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار را که شامگاه شنبه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندرگناوه برگزارشد، حسین نوروزی و رسول سلیمی از استان اصفهان، عیسی بوغدار و بهنام فرخ زاده از استان خوزستان برعهده داشتند و حسین ربیحاوی از استان کرمان ناظر داوری و نماینده سازمان لیگ علیرضا میرجلیلی بود.

یکی از تیم‌های پاس جوان گناوه، زردپوشان سیاهکوه اردکان یزد و ساحل فرح آباد شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان دومین صعودکننده به لیگ برتر دارند.

پاس گناوه در هفته آخر میزبان ساحل فرح آباد خواهد بود و زردپوشان سیاهکوه یزد به مصاف آداک نوشهر می‌رود.

تیم‌های ساحل فرح آباد، آداک نوشهر، جهان نژادیان آبادان، دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاهکوه اردکان،پاس جوان و موج گناوه در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور قرار دارند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha