۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85258751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرودگاه گیلان پروازهای نجف و تهران را افزایش داد

رشت- ایرنا - مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای رفت و برگشت رشت- نجف اشرف به چهار پرواز و رشت -تهران به ۱۶ پرواز خبر داد و علت آن را استقبال مسافران اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سید محسن میرحسینی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: با این اقدام، پرواز مسیر نجف از فرودگاه سردار جنگل رشت از ۲ پرواز رفت و برگشت به چهار پرواز و رشت - تهران از ۱۴ پرواز به ۱۶ پرواز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام شرکت هواپیمایی پویا، این افزایش پرواز از ۲۴ مهر ماه و به مدت سه هفته متوالی انجام می‌شود گفت: در صورت استقبال هموطنان، این شرکت پروازهای روز دوشنبه را نیز همچون پنجشنبه‌های هر هفته ادامه‌دار می‌کند.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha