اختلافات شخصی و مالی انگیزه قاتل اصلی مهرجویی و همسرش/تحقیقات پلیسی ادامه دارد

تهران - ایرنا - سخنگوی فراجا با اعلام اینکه فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه وحیده محمدی فر را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد، انگیزه قاتل اصلی و همراهانش را اختلاف و مسایل مالی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سعید منتظرالمهدی شامگاه پنجشنبه آخرین وضعیت پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر را رسانه ای کرد و گفت: به دنبال شناسایی قاتل اصلی و همراهانش ، فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه وحیده محمدی فر را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد.

وی افزود: در حال حاضر بازسازی صحنه جرم با حضور سردار قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا ، سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در حال انجام و قاتلان به صراحت به ارتکاب جنایت اعتراف نمودند.

منتظرالمهدی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد دیگری به عنوان مظنون در این پرونده احتمالا نقش داشته‌ باشند، کماکان سیر مراحل تحقیقات پلیسی در حال انجام است.

سخنگوی فراجا افزود: علت قتل بنابر اظهار قاتلان تاکنون اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمین در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: گمانه زنیها در خصوص اختلافات خانوادگی فعلا رد شده است و درخواست داریم تا رسانه‌های دیداری و شنیداری از شائبه افکنی در مباحثی که نیاز به تخصص و ایقان دارد حتما پرهیز نمایند.

منتظرالمهدی از تلاش کارآگاهان متخصص و حرفه‌ای پلیس آگاهی در فرماندهی انتطامی البرز و آگاهی فراجا قدردانی کرد و به آنان خسته نباشید گفت.

به گزارش ایرنا، صبح امروز سخنگوی پلیس از شناسایی قاتل اصلی مرحوم مهرجویی و همسرش خبر داده بود.

مرحوم مهرجویی و همسرش شامگاه 22 مهر در ویلای شخصی خود در کرج با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند؛ پیکر این دو نفر 26 مهر ماه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha