۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85258758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریافتی ایتام زنجانی ۴۰ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با افزایش مشارکت حامیان، دریافتی ایتام زنجانی ۴۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

روح الله صالحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: میزان کمک حامیان در نیمه نخست امسال ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و فرزندان طرح محسنین هفت میلیون و ۵۶۰ هزار ریال در ماه است، اظهار داشت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

صالحی به تعداد حامیان همکار در طرح محسنین و اکرام ایتام نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۷۳۵ حامی در طرح اکرام ایتام و ۱۶ هزار و ۶۱۶ نفر در طرح محسنین با این نهاد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می توانند در راستای اجرای موفق طرح اکرام ایتام علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهانه و معمول، حمایت‌های غیرنقدی شامل پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل تأمین، خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمکهای درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اردویی و مساعدت در جهت کمک به فرزندان معنوی خود را نیز بر عهده بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha