فیلم| دانش‌آموزان تهرانی در بهشت زهرا با سبک زندگی شهدا آشنا می‌شوند

شهرری - ایرنا - آیین افتتاح اردوهای راهیان بهشت دانش‌آموزی با عنوان "هم‌عهدی با امام و شهدا" به منظور آشنایی دانش‌آموزان مقطع متوسطه با فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکشنبه با حضور مسئولان در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مسئول بسیج دانش آموزی شهر تهران در خصوص این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای کنگره شهدای پایتخت که به نیت ۲۴ هزار شهید تهران برگزار می شود، بسج دانش آموزی چند برنامه از جمله راهیان نور غرب و جنوب کشور، یادواره های شهدای مدارس در دستور کار قرار دارد.

حسن نجفی افزود: برنامه هم عهدی با شهدا امروز یکشنبه با حضور ۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز شهر تهران بر سر مزار شهدای دفاع مقدس با هدف آشنایی با سبک زندگی شهدا در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا در حال برگزاری است و تا آخر آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

شهدا قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم هستند

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این آئین با اشاره به اینکه همه هویت انقلاب و جوانان ما شهدا هستند، گفت: شهدا قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم هستند که از جان خود گذشتند تا ما بمانیم.

محمد جواد تاجیک اظهار داشت: طبیعی است هر چقدر فرزندان این مرز و بوم در هر سنی به نسبت فهم و معرفتشان بتوانند با منش شهدا آشنا شوند و آنان را الگوی خود قرار دهند، ما بحرانی به نام بحران هویت در کشور نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که انگشت اشاره شهدا در افق ما نشان داده در وجود فرزندان انقلاب ادامه خواهد داشت و همین امر سبب می‌شود تا کشور ایران در برابر هجمه‌های دشمنان تضمین و بیمه شود.

تاجیک یادآور شد: اردوهای راهیان راهیان بهشت یک قدم کوچک برای آشنایی نسل جوان و نوجوان است.

وی به تداوم این اردو اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌هایی که انجام شده اردوهای راهیان بهشت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha