فراخوان جذب امریه در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

تهران- ایرنا- بانک سلول های انسانی و جانوری مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی متخصص خود، از میان دانش آموختگان کارشناسی ارشد در قالب نیروی امریه دعوت به همکاری کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران روز یکشنبه شرایط لازم برای جذب نیروی امریه را اعلام کرد.

مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی: ژنتیک، زیست شناسی سلولی مولکولی، بیوشیمی، ایمونولوژی از شرایط جذب امریه است.

آشنایی با تکنیک های کشت سلولی و مولکولی، مسئولیت پذیری و توانایی انجام کار تیمی و بومی استان تهران و البرز از دیگر شرایط متقاضیان است.

فراخوان جذب امریه در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

از واجدین شرایط دعوت شده است رزومه خود را به آدرس cellbank.services@gmail.com ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، بانک سلول های انسانی و جانوری یکی از چهار بانک مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران است که در راستای اهداف اصلی این مرکز برای فراهم کردن زیر ساختی مطمئن و قابل استفاده برای پیشبرد علوم زیستی و فناوری های مرتبط با آنها کوشش می کند.

این بانک با دامنه وسیعی از تقاضای جامعه علمی و صنعتی کشور روبرو است و برای پاسخگویی به نیازهای همه بخش های زیست فناوری از جمله دام، محیط زیست، بهداشت و درمان، صنعت و تولید، آموزش تلاش می کند تا مواد خام تحقیقاتی را برای متقاضیان فراهم آورد. از این رو تولید و گردآوری، تعیین هویت، کنترل کیفی، ثبت و نگهداری، تکثیر و توزیع انواع سلول های انسانی و جانوری و اطلاعات مربوط به آنها و ارائه خدمات تخصصی به پژوهشگران، مراکز تحقیقاتی و درمانی و صنایع وابسته از رسالت های اصلی بانک در نظر گرفته شده است. این بانک آمادگی دارد تا انواع خدمات و فعالیت های جدید را در پاسخ به پیشنهادها و درخواست های جامعه علمی و صنعتی کشور راه اندازی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha