انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری در خصوص انتصاب مدیران

تهران بزرگ - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از سپردن چند پُست مدیریتی به یک نفر در شهرداری پایتخت گفت: آیا در شهرداری قحط الرجال شده یا طاعون مدیریتی آمده است؟

به گزارش خبرنگار ایرنا، نرجس سلیمانی روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری اعلام کرد: حلقه بسته اعتماد و بی اعتمادی در شهرداری به وجود آمده که در درون خود موجب حس بی انگیزگی و در خارج از این نهاد موجب تمسخر دیگران شود.

وی افزود: براساس آمارها ۹۲ درصد انتصابات از درون شهرداری صورت گرفته است اگر ۸۰۰ پست مدیریتی در شهرداری داشته باشیم یعنی ۶۴ نفر مدیر از بیرون مجموعه آمده‌اند که عدد بزرگی است این مدیران باید به صورت هماهنگ کار کنند و این عدد یعنی سه دوره هیات دولت شوند.

به گفته سلیمانی، ۲۰ ماه بیشتر به پایان دوره مدیریت شهری نمانده پس نباید چند مسوولیت را بدست یک نفر سپرد؛ آیا در شهرداری تهران قحط الرجال و نیروی متخصص آمده که چند پُست به یک نفر داده می‌شود.

وی ادامه داد: ما مدیران و متخصصان زیادی در مجموعه شهرداری داریم که خانه نشین، صادر یا فریز شده‌ یا در پست‌های غیرمربوط بکار گرفته شده‌اند؛ برخی هم می‌گویند که این احکام سرپرستی است که باز هم عذر بدتر از گناه است.

سلیمانی یادآور شد: کار را کارشناسان شهرداری انجام می‌دهند و اگر ناامید شوند از سیستمی که در آن رشد کردند، نتیجه آن را در عملکردشان می‌بینم؛ به طور مثال در حوزه حمل و نقل یک تصمیم و عملکرد در آینده زندگی ۱۰ میلیون نفر شهروند تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اشکال قانونی ندارد و حق شهردار است که انتصابات را انجام دهد و هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در انتصابات شهردار نه نظر می‌دهند و نه دخالت می‌کنند ولی ایشان باید در خصوص انتصابات خود تجدید نظر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha