۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85258986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۴۵ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در دزفول معدوم شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85258986
۸۴۵ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در دزفول معدوم شد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: ۸۴۵ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته که بدون رعایت ضوابط بهداشتی در دزفول منجمد شده بود، کشف و معدوم شد.

محسن ورجاوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت قرمز که پس از اتمام تاریخ تولید به صورت غیراصولی و غیربهداشتی منجمد شده بود در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسط کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان دزفول کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این محموله کشف شده به علت تغییرات شدید ارگانولپتیکی و وجود بوی تعفن، طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور با اخذ حکم مقام قضایی تحت نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی دزفول معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی دزفول بیان کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان است.
وی از شهروندان خواست هنگام خرید به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به‌منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ۰۶۱۴۲۴۲۰۹۱۱ اداره دامپزشکی شهرستان دزفول گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha