۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85259031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدها نفر در کره جنوبی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند

تهران – ایرنا - صدها نفر از مردم در پایتخت کره جنوبی امروز یکشنبه برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان ها آمدند و با حمل پرچم فلسطین و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها، بر پایان دادن حملات نظامی اسرائیل به غزه تاکید کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روزنامه کوریا تایمز، این راهپیمایی در محله ایته وون سئول با سازماندهی «گروه همبستگی کارکنان جوان» برگزار شد. این دومین راهپیمایی این گروه ترقی خواه برای حمایت از فلسطین بود. چهارشنبه گذشته، راهپیمایی دیگری در محله گوانگهوامون سئول برگزار شد.

پارک هه شین، عضو این گروه فعال مدنی گفته است راهپیمایی امروز با همراهی شهروندان فلسطینی ساکن کره جنوبی و شهروندان کره ای و خارجی برای حمایت از فلسطین در جنگ علیه اسرائیل برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار «فلسطین را آزاد کنید!» را سردادند و حملات نظامی اسرائیل به نوارغزه را محکوم کرده و خواستار توقف آن شدند.

در هفته گذشته، این گروه پوسترهایی برای نشان دادن حمایت خود از فلسطین در محوطه دانشگاه های سراسر سئول نصب کردند. پارک هه شین گفته است این پوسترها حمایت از فلسطینیان که سال ها است از تفکیک نژادی اسرائیل رنج می کشند را نشان می دهد.

پارک هه شین افزود: نباید به عنوان یک دانشجو رنج کشیدن مردم فلسطین را نادیده بگیریم زیرا کشور ما سال ها قربانی استعمار بوده و تاریخ تلخی رقم زده است.

این پوسترها در محوطه دانشگاه های سئول از جمله دانشگاه ملی سئول، یونسی، چونگ انگ و هانگوک، نصب شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha