۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85259032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: ظرفیت‌های شهرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج شوند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: برای افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات نیازمند ارائه راهکارهای عملی و اجرایی هستیم و تمامی ظرفیت‌های این شهرستان باید در راستای مشارکت حداکثری مردم بسیج شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یکشنبه در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: تمامی کسانی‌که در سطح این شهرستان جزء متنفذین، اثرگذاران و صاحب تریبون و رسانه هستند، راهکارهای عملی و اجرایی خود را برای افزایش مشارکت مردم انتخابات ارائه دهند.

وی با اشاره به تشکیل و آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان ملایر از سه ماه گذشته، بیان کرد: هشت کمیته ویژه انتخابات مصوب و فعالیت خود را آغاز کردند و هفته گذشته با ابلاغ رسمی وزیر کشور مبنی بر آغاز فرآیند اجرایی انتخابات در سراسر کشور، ملایر هم جز شهرهای پیشرو در این زمینه بود.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: هیات اجرایی نیز با هماهنگی هیات نظارت در این شهرستان شکل گرفت و هیات‌های اجرایی بخش‌های فرعی سامن، جوکار و زند تشکیل شد و بخش مرکزی هم ذیل حوزه مرکزی انتخابیه فعالیت می‌کند.

اسماعیلی گفت: در ایام پیش ثبت‌نام انتخابات، ۱۸۱ نفر در حوزه انتخابیه ملایر نام‌نویسی کردند که یک رکوردشکنی در این دوره از انتخابات شهرستان ملایر به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: از ۲۷ مهرماه ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته آغاز می‌شود و داوطلبان تا سوم آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.

معاون استاندار همدان ابراز امیدواری کرد: با ورود سلایق مختلف انتخابات خوب و پرشوری داشته باشیم و همه افراد در سنگرهای مختلفی همچون دانشگاه، آموزش و پرورش، رسانه، حوزه، مساجد، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌ها، یک برنامه و راهکار را برای افزایش مشارکت مردم طراحی کنیم و بتوانیم اثرگذار باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود بی‌سابقه دشمنان در انتخابات پیش‌رو، اهمیت این انتخابات به اندازه‌ای است که رهبر معظم انقلاب از ۱۵ فروردین امسال چراغ انتخابات را روشن کردند که طی ۳۰ و ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

فرماندار ملایر: ظرفیت‌های شهرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج شوند

وی گفت: با توجه به اینکه مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان ملایر که همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور دارند و دوستدار نظام، انقلاب و دولت هستند، بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی، مشارکت عمومی و حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار ویژه ملایر همچنین به موفقیت بزرگ و چشمگیر جبهه مقاومت فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: هر اتفاقی در روزهای آینده رقم بخورد، پیروز قطعی میدان جبهه مقاومت اسلامی است.

اسماعیلی با بیان اینکه کودک‌کشی و غصبی بودن رفتار و حرکات رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و این نوع رفتار در تاریخ کم‌سابقه است، گفت: روسیاهی برای کسانی است که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

به گفته وی؛ حدود ۷۴ سال است که رژیم صهیونیستی بالاترین ظلم‌ها را در حق مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه انجام می‌دهد و این ملت راهی جز مبارزه ندارد و تنها سخن با صهیونیست‌ها، فقط سلاح و ماشه است.

اسماعیلی تاکید کرد: محور مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد و درس تاریخی و تمام کننده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهند داد.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست ۳۷ راهکار و ایده برای افزایش مشارکت و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha