انهدام باند کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری باند کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در کوهدشت و سارق مشاعات ساختمان خرم آباد، توقیف محموله لباس در دورود، دستگیر قاتل فراری در سلسله سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه جاری است.

دستگیری باند کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در کوهدشت

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: باند کلاهبرداری در روبیکا و واتساپ که اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از طریق رمالی کرده بودند در شهرستان "کوهدشت" شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه بیان کرد: در پی شکایت فردی از یکی از استان های شمالی کشور مبنی بر کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی با ترفند فالگیری و رمالی در بستر فضای مجازی بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا "کوهدشت" قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذا اظهارات شاکی معلوم شد مدتی پیش با یک صفحه در بستر فضای مجازی آشنا می‌شود که اعضای آن خود را فالگیر و رمال معرفی می‌کنند و با دادن وعده‌های پوچ، ‌شاکی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان یبان کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند سه کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را طی عملیاتی ضربتی در "کوهدشت" دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه باند مذکور متشکل از یک مرد و ۲ زن جوان بودند پس از مواجه با دلایل و مستندات جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار الهی افزود : افراد سودجو مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و از سادگی و زود باوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، لذا از شهروندان و کاربران انتظار داریم به تبلیغات اغوا کننده و دروغین در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سارق مشاعات ساختمانی دستگیر شد و به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در خرم آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی یک سارق مشاعات ساختمانی را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ قاسمی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

محموله قاچاق لباس توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: یک دستگاه خودروی پژو با محموله کاپشن های قاچاق به ارزش ۲میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار داشت: ماموران انتظامی هرستان دورود، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیف شده، تعداد ۲۴۴ کاپشن مردانه خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۲میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری پژو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: چهار سوداگر مرگ در این شهرستان دستیگر وبیش از یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس رومشکان دستگیری سوداگران و خرده فروش مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس رومشکان با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه چهار سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از یک کیلو و ۳۰۰ گرم گرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا ۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ تیموری عنوان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و افرادی که آسایش و آرامش مردم و جامعه را سلب می کنند به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و مخلان امنیت و هنجار شکنان بدانند که پلیس اجازه هر گونه هنجارشکنی را به آنان نخواهد داد.

انهدام باند کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

کشف کالای قاچاق در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "پلدختر- رومشکان" به ۲ دستگاه تریلر مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها هشت دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که در داخل بار جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی رومشکان اظهار داشت: ۲ نفر در این راستا دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: یک فرد قاتل پس از ارتکاب به جرم در شهرستان سلسله دستگیر شد.

سرهنگ محمد بوستان افروز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سلسله بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر این تیراندازی، یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از اعزام به بیمارستان فوت نموده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل با هماهنگی مراجع قضائی وی را دستگیر به بزه انتسابی خود معترف شد.

سرهنگ بوستان افروز اظهار داشت: متهم، علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha