زیرساخت های فوتبال شیراز نیازمند توسعه است
تیم فوتبال شهر راز شیراز

شیراز -ایرنا- مدیرعامل باشگاه فوتبال شهر راز شیراز  با اشاره به سفر رئیس جمهور به فارس بر لزوم توجه به مطالبات مطرح شده در این سفر تاکید کرد و گفت:‌ زیر ساخت های فوتبال شیراز کافی نیست و باید برای توسعه و تعالی آن در قالب مصوبات سفر فکر اساسی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌ عبدالرسول فلاح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد :‌ استان‌های همجوار هزینه‌های چند هزار میلیاردی صرف زیر ساخت‌های ورزش و فوتبال استان خود می کنند اما در شیراز یک ورزشگاه و یک سالن شش هزار نفری احداث شده که هنوز قابل بهره برداری نیست ضمن اینکه ورزشگاه های قدیمی همچون حافظیه شیراز هم تحت الشعاع این دو مجموعه قرار گرفته و به بوته فراموشی سپرده شده است.

ارتباط صنایع با فوتبال

او به حضور پر رنگ شهرهای صنعتی در فوتبال کشور اشاره گفت: اگر امروز شهرها و استان‌هایی چون کرمان، اصفهان، تبریز و اراک در سطح اول فوتبال کشور حضور دارند این ارتباط تنگاتنگ مربوط به وضعیت صنعت استان‌های یاد شده است که حامی تیم های شهرشان هستند.

فلاح افزود:‌ وضعیت عدالت اجتماعی در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی شیراز نسبت به دیگر شهرهای همجوار نامطلوب است و با عدالت اجتماعی فاصله دارد.

فوتبال فارس حال خوبی ندارد

مدیرعامل سابق تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد:‌ واقعیت این است که فوتبال فارس حال خوبی ندارد چرا که تیم‌های ما به سختی به لیگ برتر صعود می کنند اما در یک جنگ نابرابر اقتصادی محو تیم های صنعتی می شوند و لیگ برتر که سطح اول فوتبال کشور است بدون حضور شیراز که روزگاری ۲ تیم در لیگ برتر داشت، به حیات خود ادامه می‌دهد.

فلاح گفت:‌ با وجود ظرفیت هایی زیادی که این استان در زمینه ورزش قهرمانی دارد و قهرمانان زیادی را در سطح ملی ٰ‌ و جهان مطرح کرده است اما متاسفانه به لحاظ زیر ساخت‌های ورزشی مناسب نیست و صنایع استان هم نیاز به تقویت و توسعه دارند تا در نهایت ورزش فارس هم از این توسعه سود ببرد.

برق شیراز کجا رفت ؟‌

مدیرعامل باشگاه شهر راز با اظهار اینکه وزارت نیرو یکی از ثروتمندترین وزارتخانه‌های دولت است بیان کرد : متاسفانه چند سال پیش تیم فوتبال برق شیراز که نماد این کلان شهر است به دلیل نامهربانی ها، عجولانه به بخش خصوصی واگذار شد و برای همیشه از یادها رفت هر چند برخی مواقع خبر احیا این باشگاه قدیمی و پُر افتخار شنیده می شود اما تحقق نمی یابد ضمن اینکه تیم فجر شهید سپاسی نیز هرگز در حد و اندازه نام این شهید والا مقام حمایت نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha