۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85259349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خسارت خاصی از کانون زلزله مشراگه در رامشیر گزارش نشده است

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان رامشیر از آماده باش و اعزام گروه‌های امدادی به محل وقوع زلزله در شهر مشراگه شهرستان رامشیر خبر داد گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این زمین لرزه تاکنون خسارت خاصی درپی نداشته است.

عبدالرضا احسانی نیا روز یکشنبه پس از وقوع زلزله در شهرستان رامشیر در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این حادثه در روستای چم صبی از توابع رامشیر اتفاق افتاده که بلافاصله ستاد بحران در شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: در تماس تلفنی با مسئولان منطقه، حادثه خاصی برای اهالی منطقه رخ نداده اما با این وجود تمام اقدامات لازم برای رسیدگی به مردم در حال انجام است.

احسانی نیا ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله دستگاه های مدیریت بحران و گروه های ارزیاب به حال آماده باش درآمده و فعالیت خود را آغاز کردند.

ظهر امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر شهر مشراگه از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر را لرزاند.

به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در عمق ۱۳ کیلومتری از سطح زمین، در طول جغرافیایی ۴۹.۴۳ و عرض جغرافیایی ۳۱.۰۸ در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه رخ داده است.

این زمین لرزه در بیشتر نقاط استان از جمله آبادان، هفتکل و ماهشهر احساس شد و هنوز اطلاعاتی در خصوص خسارت‌های احتمالی وقوع این زلزله در استان اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha