۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85259376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی آبرسانی به عنبرآباد و منوجان کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی شهرستان عنبرآباد با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال و عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آبرسانی شهر نودژ و ۱۷ روستای منوجان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال روز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، علیرضا عبدیان افزود: طرح های آبرسانی شهرستان عنبرآباد روز یکشنبه با اعتباری بیش از ۸۳۵ میلیارد ریال با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد.

وی اظهار داشت: این پروژه شامل احداث سه باب مخزن با حجم ۷۵۰۰ مترمکعب است که سه باب مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر دوساری، مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر مردهک و یک باب مخزن سه هزار مترمکعبی در مجتمع روستایی خاتون آباد و ۵۰۰ مترمکعبی در مهتابی زیارت احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان افزود: عملیات اجرایی احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ و خرید و اجرای ۱۹۰۰ متر لوله پلی اتیلن خط انتقال و شبکه توزیع ، احداث حوضچه های محافظ شیرآلات و صنعت اتصالات در سطح شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

وی عنوان کرد: در این طرح ۶ حلقه چاه در سطح شهرستان عنبرآباد حفر و تجهیز می شود و با اجرای این طرح ۲۵ هزار و ۲۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست آبرسانی به شهر نودژ و ۱۷ روستای منوجان
عبدیان همچنین گفت: عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آبرسانی شهر نودژ و ۱۷ روستای منوجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، استاندار ،نماینده مردم پنج گنج در مجلس شورای اسلامی ،مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان منوجان آغاز شد.

وی اظهار داشت: این پروژه شامل خرید و اجرای ۳.۵ کیلومتر لوله چدن داکتیل سایز ۵۰۰ و ساخت یک باب مخزن بتنی یکهزار متر مکعبی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه است.

عبدیان افزود: اعتبار اجرای این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت روستایی و ۷ هزار نفر از جمعیت شهری از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

دولت نگاه ویژه ای به زیرساخت ها دارد
معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این آیین با قدردانی از خدمت رسانی به مردم در همه عرصه ها اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به زیرساخت‌ها دارد و مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه هایی است که مردم نیاز جدی دارند.

مصطفی آیت الهی موسوی افزود: اجرای پروژه آبرسانی به ۶۶۹ روستای استان کرمان ناشی از نگاه ویژه‌ای است که دولت به نیاز مردم و خدمت به مردم دارد.

وی گفت: یکی از طرح های خوبی که در دولت آغاز شده مولد سازی است و نیازمند توجه جدی دستگاه هاست که با اجرای آن مردم می‌توانند از اتمام پروژه های نیمه تمام بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha