۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85259423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشته شدن چند تروریست چچنی بر اثر اصابت موشک ارتش سوریه به غرب ادلب
نیروهای ارتش سوریه

ایرنا – تهران – بر اثر اصابت یک فروند موشک هدایت شونده ارتش سوریه به یک خودروی حامل چند عنصر تروریستی دارای تابعیت چچنی در منطقه جسر الشغور واقع در جنوب غرب ادلب، سه تروریست کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع میدانی در سوریه گفت که یگان های شناسایی و اطلاعات ارتش، یک خودروی وابسته به گروهک تروریستی موسوم به "لواء المجاهدین" را در محور شهرک الکنده واقع در حومه جسر الشغور در جنوب غرب ادلب هدف قرار دادند. خودروی مذکور، در حال جابجا کردن عناصر تروریستی بین مواضع آنها در منطقه بود.

این منبع افزود: یگان های ضد زره ارتش سوریه، یک موشک هدایت شونده به طرف خودروی مذکور شلیک کردند که منجر به انهدام آن و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

منابع محلی در حومه ادلب اعلام کردند بر اثر حمله نیروهای ارتش به خودروی حامل عناصر تروریستی در نزدیکی شهر جسر الشغور واقع در حومه ادلب، سه تروریست چچنی کشته و چهار تروریست دیگر زخمی شدند.

منابع مذکور همچنین تأکید کردند حال زخمی های این حمله وخیم است و آنها به یک مرکز درمانی در جسر الشغور منقل شدند.

لواء المجاهدین یکی از گروههای تروریستی فعال در سوریه است که عناصر آن در حومه ادلب فعالیت می کنند. بیشتر عناصر آن را تروریست هایی از کشورهای آسیای مرکزی و در رأس آنها شهروندان ازبکستان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha