۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85259561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس جریان ملی آزاد لبنان: نمی توان مقاومت را نابود کرد

تهران- ایرنا- رئیس جریان ملی آزاد لبنان گفت: شاید اسرائیل بتواند ملت فلسطین را مجبور به کوچ کند ولی نمی تواند مقاومت آن را نابود کند.

به گزارش ایرنا از شبکه المیادین، جبران باسیل روز یکشنبه افزود: اسرائیل تلاش می کند ساکنان غزه را به سینای مصر بفرستد ولی این توطئه تاکنون با پایداری اهل غزه و مخالفت اعراب ناکام مانده است.

وی گفت: ما از نظر اخلاقی و انسانی موظف به دفاع از حق در مرزهای‌مان هستیم.

باسیل اضافه کرد: در پاسخ به کسانی که می گویند، موضوع فلسطین به شما چه ارتباطی دارد؟ می گوییم که ما صاحب حق غصب شده و سرزمین اشغال شده هستیم و آوارگان و پناهندگانی در کشور ما هستند که حق بازگشت به سرزمین خود را دارند.

وی گفت: بدون آزادسازی شبعا و جولان و بازگشت آوارگان فلسطینی، صلحی در کار نیست.

رئیس جریان ملی آزاد لبنان خطاب به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: عادی سازی روابط با کشورهای دور، سودی برای شما ندارد ابتدا باید با مبارزان اهل فلسطین به توافق برسید.

باسیل افزود: هیچ کشوری چه بزرگ و چه کوچک نمی تواند برای اسرائیل امنیت ایجاد کند.

وی بیان کرد: هنگامی که ملت فلسطین به سلاح دست یافت، معادله قدرت را تغییر داد و نکبت را به کسانی که عامل آن بودند، بازگرداند.

باسیل اظهارداشت: اسرائیل می کشد، سرزمین را اشغال می کند، حریم هوایی را نقض و بر آب های لبنان و فلسطین و منابع آن مسلط می شود.

پیشتر حزب الله لبنان اعلام کرده بود که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خودروی خبرنگاران در جنوب لبنان و شهادت عصام عبدالله تصویر بردار لبنانی خبرگزاری رویترز و شهادت دو شهروند لبنانی، پایگاه ارتش این رژیم در شهرک صهیونیست نشین «شتولا» در مرز شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha