۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴
کد خبر: 85259620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شیراز: جهاد تبیین نیازمند تکاپوی همگانی است

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: جهاد تبیین خواسته رهبر معظم انقلاب است و ایشان آنرا واجب فوری دانسته‌اند، از این رو همه باید برای انجام فعالیت‌های متناسب با این واجب تکاپو داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف الله دژکام یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان و گام دومی های جهاد تبیین در شیراز افزود: در مسائل مختلف کشور و استان ممکن است احساس مشکل و مانع در اجرای کار ایجاد شود، اما نباید تسلیم شد و باید تلاش شود و امید است که به واسطه تلاش خالصانه، خداوند گره از کار بگشاید.

وی ادامه داد: اکنون ممکن است در بحث جهاد تبیین به تناسب آنچه انتظار رهبر معظم انقلاب است اقدام اساسی صورت نگیرد اما تلاش کردن بهتر از این است که برخی دست روی دست بگذارند و فعالیتی انجام ندهند.

امام جمعه شیراز: جهاد تبیین نیازمند تکاپوی همگانی است

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در زمینه جهاد تبیین باید اقدام‌هایی از اهل دانش انجام شود، افزود: فردی که می خواهد یک مطلب را برای دیگران توضیح دهد و تبیین کند ابتدا باید خودش بداند وگرنه گمراه می‌شود و گمراه می‌کند.

آیت الله دژکام ادامه داد: ارایه و درک هر سرفصل از موضوع‌های تبیینی نیازمند متخصص آن حوزه است و باید دید که تبیین چه چیزی و کاری را می‌توان انجام داد و در سایر بخش‌ها نیز چه افرادی باید برای تبیین دعوت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha