پاسخ مثبت به درخواست دوچرخه سوار جهرمی اعزامی به مسابقات پارآسیایی

شیراز-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان فارس به درخواست " محمد دلیر " دوچرخه سوار جهرمی اعزامی به مسابقات پارا آسیایی  هانگِژو پاسخ مثبت و برای تامین بخشی از هزینه های اعزامی او قول مساعد داد..

محمد دلیر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ ‌برخی ورزشکاران اعزامی از فارس کمک هزینه مناسبی برای اعزام به مسابقات دریافت کردند و انتظار است بخشی از هزینه های خرید دوچرخه و اعزام من نیز تامین گردد.

استقبال سرد

دلیر با اظهار اینکه رکورد ورودی به مسابقات پاراآسیایی همراه با ۲ مدال برنز و یک نقره کسب کردم، ‌بیان کرد:‌ انتظار داشتم هنگام بازگشت با استقبال گرم تری از سوی مسوولان روبرو باشم.

پاسخ مثبت به درخواست دوچرخه سوار جهرمی اعزامی به مسابقات پارآسیایی
محمد دلیر دوچرخه سوار جهرمی

بخشی از هزینه های دلیر تامین می شود

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ منابع اعتباری ورزشکاران اعزامی به هانگِژو را امروز دریافت کرده ایم و مبلغ ۱۰میلیون تومان کمک هزینه محمد دلیر پرداخت می شود.

محمد مهدی سرفراز شکوهی افزود: درمورد گلایه های این ورزشکار هم توضیح داد و حضور آنان در مسابقات پاراآسیایی را افتخار آمیز دانست.

اسامی ورزشکاران شرکت کننده از فارس در هانگژو

امیدظریف صنایعی ،مهدی مرادی گوچی، مهدی اولاد، فاطمه امیرزادگان، رضا حاتمی، علیرضا زارع و سید علی اصغر جوانمردی در رشته دو و میدانی، فاطمه قائدی ( گلبال)‌ سمیه کهزادپور ( بسکتبال با ویلچر) احمدرضا شاه حسینی، علیرضا بخت، حجت الله مزارعی و مرتضی کریمی در فوتبال پنج نفره ، محمد دلیر ( دوچرخه سواری) ساره جوانمردی، بهاربوستانی در رشته تیراندازی و علی اصغرغریب شاهی در وزنه برداری ‌ ورزشکاران شر کت کننده از استان فارس در بازیهای هانگژو هستند.

همچنین میثم شجاعیان به عنوان مربی فوتبال،‌ حسن پالار مربی بسکتبال و فاطمه برمشوری هم مربی دو و میدانی از استان فارس هستند که در این رقابت ها شرکت دارند.

"فرزندان ایران " نام کاروان پاراآسیایی هانگژو، ساره جوانمردی پرچمدار کاروان

به گزارش ایرنا چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها به نام فرزندان ایران و با شعار ایمان، ایران و افتخار شرکت خواهد کرد و ساره جوانمردی ورزشکار پر افتخار شیرازی برای دومین بار پرچمدار کاروان ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha