تردد در جاده کرج - چالوس فقط برای افراد محلی است /مسافران اصرار به سفر نکنند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در استان مازندران ، اکنون تردد در جاده کرج -چالوس در محدوده البرز فقط برای ساکنان محلی میسر است.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال طی روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ممنوع بوده و در جاده کرج- چالوس نیز از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان تردد انجام می شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه زمانبندی شده اجرای عملیات عمرانی که ازه ۲۳ مهرماه جاری آغاز شده است و در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۶ به مدت یک ماه ادامه دارد.

کرمی افزود : این عملیات عمرانی برای لق گیری سنگ ها حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله (از کیلومتر ۵۱ الی ۶۹ ) در دست اجرا قرار گرفته است.

کرمی بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی های مکرر درخصوص اجرای محدودیت تردد به دلیل عملیات عمرانی در حوزه استان مازندران، اما برخی مسافران همچنان اصراربه سفر ازاین مسیر را دارند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد که مسافران درصورت الزام سفر طی روزهای یاد شده می توانند از مسیرهای های جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

بیش از نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز در حوزه استان مازندران است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha