۱۰ واحد تولیدی نمونه کیفی استاندارد آذربایجان‌غربی معرفی شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: با بررسی و پایش کارخانجات و شرکت‌ها، ۱۰ واحد تولیدی نمونه کیفی استاندارد استان در سال جاری معرفی شدند.

وحید موسی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به معرفی سالانه واحدهای نمونه افزود: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه، مارال صنعت، شرکت سیمان سفید ارومیه، شرکت آذرکام، بتا دندان ماکو، سیمان ارومیه، اروم صنعت سامان، بام گستران، پاکدیس و اروم تریلر، این ۱۰ شرکت برتر و نمونه کیفی استاندارد به شمار می روند.

وی اضافه کرد: معرفی واحدهای نمونه کیفی استاندارد در آذربایجان‌غربی در راستای تشویق صاحبان این واحدها برای توجه بیشتر به موضوع کیفیت و ارتقای شاخص های استاندارد است که در این خصوص در سال های اخیر موفق عمل کرده ایم.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی ادامه داد: البته بسیاری از واحدهای تولیدی در استان، از نظر استاندارد وضعیت مناسبی دارند و این واحدها بیشتر به عنوان پیشرو در نظر گرفته شده است.

موسی پور با اشاره به شعار امسال هفته استاندارد گفت: «استاندارد مردمی؛ اطمینان بخش کیفیت و امید آفرین» به عنوان شعار امسال انتخاب شده و تمامی سیاست‌های سالی استاندارد در این راستا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در همه روزهای هفته استاندارد شعار استاندارد مردمی پیشوند است، افزود: امیدواریم با همراهی مردم، روند تحقق اهداف استاندارد در جامعه روز به روز سرعت بیشتری یابد و کالاها و خدمات با استانداردهای بالا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، روز ۲۲ مهر به نام روز جهانی استاندارد بوده و از ۲۲ تا ۲۸ مهر نیز هفته ملی استاندارد نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha