۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85260094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر انرژی رژیم اسرائیل: با ورود کمک‌های انسانی به غزه مخالفم

تهران- ایرنا- «اسرائیل کاتس» وزیر انرژی و زیربنایی رژیم صهیونیستی گفت: با رفع محاصره نوار غزه و ورود کمک ها به این منطقه به شدت مخالف هستم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، این گفته های وزیر صهیونیست و عضو کابینه محدود امنیتی سیاسی در حالی مطرح می شود که رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که کابینه محدود امنیتی و سیاسی این رژیم قرار است امشب تشکیل جلسه دهد.

به نوشته این رسانه ها، وزیران در این جلسه خواهند خواست که هرگونه تصمیمی درباره آتش بس به رای گذشته شود.

صبح امروز منابع خبری از توافق آمریکا و رژیم صهیونیستی و مصر برای برقراری آتش بس انسانی ۵ ساعته برای ورود کمک های انسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح و خروج اتباع خارجی از این منطقه خبر داده بودند اما دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعدا چنین توافقی را تکذیب کرد.

همزمان برخی رسانه های رژیم صهیونیستی از اختلاف نظر آمریکا و رژیم اسرائیل دراین باره خبر می دهند.

در همین حال، دفتر اطلاع سانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه هیچ تماس یا تایید از طرف مصر در خصوص بازگشایی امروز گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه دریافت نکرده است.

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز به اخبار مربوط به آتش بس چند ساعته و باز شدن گذرگاه رفح واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: آنچه رسانه ها درباره اعلان آتش بس یا بازشدن گذرگاه رفح گفته‌اند، بی اساس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha