یک طلا و یک نقره، رهاورد کشتی گیران مازندرانی از رقابت‌های ساحلی جهان

ساری- ایرنا- کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی ساحلی جهان در "دالامان منطقه موغلان ترکیه" موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات کشتی مازندران، تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان قهرمانی مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی در ترکیه رسید.

مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه در دالامان منطقه موغلان ترکیه برگزار شد و در پایان تیم کشورمان با کسب ۲ مدال طلای حسین عباس پور (مازندران) در وزن ۸۰ کیلوگرم و هادی وفایی پور در وزن ۹۰ کیلوگرم، یک مدال نقره محمد علی تبار (مازندران) در وزن ۹۰+ کیلوگرم و یک مدال برنز حمیدرضا زرین پیکر در وزن ۹۰ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم غلامرضا عبدالله پور از مازندران در مبارزه نخست با نتیجه ۲ بر صفر جاستن بنجامین از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ میشل کوک از آمریکا را شکست داد و در دور سوم با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب جوشکون از ترکیه شد و بعنوان ششم رسید.
پژمان ذوالفقار دیگر نماینده کشورمان در مبارزه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکاکی کمرتلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ کوانتین استیکر از فرانسه را شکست داد و دور سوم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب رامیز حسن اف از آذربایجان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حسین عباس پور دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران در دیدار نخست با نتیجه ۳ بر صفر واین لامونت از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر از سد نیکیتا کانوسکی از اوکراین گذشت و در دور سوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هوگو کنوت از فرانسه به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عباس پور در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مهمت داشدمیر از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر هوگو کونت از فرانسه را برای بار دوم شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

یک طلا و یک نقره، رهاورد کشتی گیران مازنی از رقابت‌های ساحلی جهان

در وزن ۹۰ کیلوگرم حمید زرین پیکر در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲ اشکان عزیزی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ اولکسی یاکووچوک از اوکراین را مغلوب کرد و در دور سوم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ابراهیم یوسوبوف از آذربایجان شد.
اشکان عزیزی در مبارزه دوم نیز با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل اولکسی یاکووچوک از اوکراین شکست خورد و هفتم شد.
هادی وفایی پور دیگر نماینده کشورمان در مبارزه نخست با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی دوغان کایا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل محموت اوزکایا از ترکیه به پیروزی رسید و در مبارزه سوم با نتیجه ۲ بر صفر داویت خوتسیشویلی از گرجستان را شکست داد. وفایی پور در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل زرین پیکر دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر صفر ابراهیم یوسوبوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

زرین پیکر نیز در دیدار رده بندی با نتیجه ۱ بر صفر محموت اوزکایا از ترکیه را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمد علی تبار دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران در مبارزه نخست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ماموکا کوردزیا از گرجستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر آندری ولاسوف از اوکراین را شکست داد و در مبارزه سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱ بر صفر مقابل اویان نظریانی از آذربایجان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. علی تبار در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر صفر مبارزه را به فاتح یاشارلی از ترکیه واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
در این رقابت‌ها پس از تیم ایران که با ۸۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم‌های ترکیه با ۷۷ و گرجستان با ۴۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

یک طلا و یک نقره، رهاورد کشتی گیران مازنی از رقابت‌های ساحلی جهان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha