یوم‌الحساب وزنه‌برداری؛ کوروش و نواب در صندلی داغ پاسخگویی

تهران- ایرنا- جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری برای بررسی عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با محوریت بررسی عملکرد تیم‌های ملی بانوان و مردان در مسابقات جهانی ریاض و بازی‌های آسیایی هانگژو و همین‌طور تصمیم‌گیری در مورد کمیت اعزام تیم‌های ملی جوانان به مسابقات جهانی مکزیک آغاز شد.

بخش اول این جلسه با حضور کوروش باقری به بررسی عملکرد دختران وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اختصاص دارد که هم اکنون در حال برگزاری است.

بخش دوم جلسه کمیته فنی هم به بررسی عملکرد مردان وزنه‌برداری ایران در این دو رویداد اختصاص دارد و نواب نصیرشلال و بهمن زارع در جمع اعضای کمیته فنی حاضر خواهند شد.

حسین رضازاده، حسین توکلی، سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی، سیدکمال موسوی و وحید ربیعی نفرات حاضر در جلسه کمیته فنی هستند.

تیم ملی وزنه برداری مردان ایران که با ترکیب کامل عازم مسابقات جهانی عربستان شده است نتوانست در بخش انفرادی عملکرد چشمگیری داشته باشد. کسب ۲ نشان طلای میرمصطفی جوادی و نشان برنز دوضرب علی داودی تنها ره‌آورد سفر به ریاض بود. همچنین دختران ایران در این رقابت‌ها بدون کسب مدال عربستان را ترک کردند.

همچنین فدارسیون وزنه‌برداری ۷ پولاد مرد و سه دختر وزنه‌بردار را به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام کرد که دستاورد سفر ۱۰نفره کاروان وزنه‌برداری کسب تنها یک نشان نقره توسط علی داودی بود. ۲ اوتی و یک عنوان نهمی دست‌آورد دختران ایران در این بازی‌ها بود، همچنین پولاد مردان نیز عملکرد ضعیفی داشتند تا جایی که رضا دهدار و آیت شریفی نیز اوت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha