۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85260387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل آب آشامیدنی شهر خرمدشت تاکستان رفع شد 

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85260387
مشکل آب آشامیدنی شهر خرمدشت تاکستان رفع شد 

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از حفر یک حلقه چاه جدید با هدف رفع مشکلات آب شرب شهر خرمدشت در شهرستان تاکستان خبر داد.

داراب بیرنوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، چاه‌های تامین آب آشامیدنی شهر خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان با کاهش آبدهی مواجه شدند که این مساله موجب افت فشار و گاهی قطعی آب در مناطق بالا دست این شهر شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله مشکل آب شرب شهر خرمدشت در دستور کار استانی قرار گرفت و در مدت زمان کمتر از ۲ ماه با حفر یک حلقه چاه عمیق توانستیم به مشکلات آب شرب این شهر پایان دهیم.

بیرنوندی بیان کرد: برای حفر، تجهیز و راه اندازی چاه آب و همچنین خط انتقال مربوط به آن بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است، 

این مسوول خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف آب آشامیدنی و استفاده بهینه از این نعمت الهی تنها راه تامین پایدار آب برای همه، به ویژه نسل آینده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: این استان سه سال است که درگیر خشکسالی شده است و سعی کردیم کمبودهای موجود را با حفر چاه‌های آب جبران کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha