رسانه‌ها توفیقات دولت سیزدهم را به جامعه معرفی کنند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رسانه‌ها توفیقات گسترده و بزرگ صورت گرفته در دولت سیزدهم را به جامعه معرفی کنند.

به گزارش ایرنا، بهنام نظری عصر دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در پوشش اخبار هفته دولت استان مرکزی در اراک، افزود: دولت سیزدهم کار خود را با مردم بودن و برای مردم بودن شروع کرد و در بیش از ۲ سال گذشته به صورت شبانه‌روزی در راستای حل مشکلات جامعه از هیچ‌ کوششی دریغ نکرده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم کارنامه درخشانی از عملکرد و اقدامات در بخش‌های مختلف دارد اما تاکنون هیچ تبلیغی در راستای معرفی این فعالیت‌ها نداشته و انتظار است خبرنگاران در این راستا به صورت ویژه ورود پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولتمردان، از دولت سیزدهم تعریف و تمجید داشتند که این افتخاری بزرگ است.

نظری اظهار کرد: ایشان دولت سیزدهم را جزو دولت‌های ویژه عنوان کردند و این تعریف و تایید، وظیفه مدیران و مسئولان این دولت را سنگین‌تر کرده است و تا پای جان برای خدمتگزاری حاضریم.

وی گفت: معرفی و ارایه خدمات دولت به جامعه موجب افزایش انگیزه برای خدمتگزاری و امید آفرینی برای مردم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند و در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

نظری اظهار کرد: آگاهی بخشی در جامعه رسالت سنگین و وظیفه سنگینی است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران زوایای پنهان و تاریک جامعه را نشان می‌دهند و در این راستا باید خطر کنند، تحلیل کنند و به صحت، دقت و سرعت به عنوان مولفه اصلی کار خبرنگار، توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شغل خبرنگاری مقدس است و خداوند در قرآن کریم به قلم قسم خورده و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند.

نظری تصریح کرد: خبرنگاران استان مرکزی اقدامات صورت گرفته در راستای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد را به شکل ویژه بررسی کنند و گام‌های بلند دولت سیزدهم را در این مسیر اعلام کنند.

وی یادآور شد: عرصه کار دولت در نقاط مختلف جامعه گسترده است و هفته دولت مجالی شد که بخشی از کارهای صورت گرفته به سمع و نظر مردم رسانده شد و باید این اقدامات با همکاری رسانه‌ها روز به روز افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: دولت سیزدهم میراث‌دار بسیاری از اتفاقات نبوده، اما همه توان خود را برای تکمیل طرح‌ها و کارهای نیمه‌تمام دولت‌های قبل به کار گرفته است.

نظری عنوان کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های بزرگی در این استان افتتاح و آغاز شد که امید است این توفیقات روز به روز افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در استان مرکزی آمار بالایی برای حضور داوطلبان در میدان انتخابات پیش‌ثبت‌نام شده و سامانه برای ثبت‌نام نهایی از ۲۷ مهرماه جاری تا سوم آبان‌ماه فعال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: خبرنگاران باید در اطلاع‌رسانی فرآیندهای مختلف انتخابات نیز اطلاع‌رسانی‌ لازم را داشته باشند و در راستای افزایش مشارکت مردم در این آزمون سیاسی بکوشند.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در پوشش اخبار هفته دولت امسال استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha