۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85260455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طشت رسوایی نظام سلطه به صدا در آمده است

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این روزها به وضوح می بینیم که طبل آبروی نظام سلطه پاره شده است و طشت رسوایی آن در حمایت دروغین از حقوق بشر به صدا در آمده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه پیرامون تحلیل حوادث اخیر غزه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این روزها جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی که خود را قدرت اول اطلاعاتی دنیا و جزء مجهزترین ارتش‌های دنیا معرفی می کرد فرو ریخته و همانند ابابیل بر سر آنها فرود آمده و رؤیای نیل تا فرات آنها را در سرزمین‌های اشغالی آشفته کرده است.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای جبران این فضاحت تاریخی و شکست غیر قابل ترمیم خود دست به کشتار وسیع اطفال بیگناه، زنان بی پناه وسالخوردگان زده و خوی کفتار صفتی خود را بیش از همیشه آشکار و تلخ ترین تراژدی تاریخ بشری را رقم زده است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، ادامه داد: این جنایات بی شرمانه و کم سابقه تحت لوای سکوت رسانه ای امپراطوری فریب و دروغ و حمایت دولت‌های خود فروخته و مرعوب وابسته‌به نظام سلطه جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار انجام می شود.

وی ابراز امیدواری کرد،جبهه مقاومت با سلاح ایمان و امید و به پشتوانه حمایت ملت‌های آزاده دنیا طومار این رژیم جعلی را برای همیشه در هم پیچیده وقدس شریف به آغوش اسلام بازگردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha