بازیکن کامل از نگاه ستاره اسبق رئال‌؛ بِیل همه را غافلگیر کرد!

تهران- ایرنا- ستاره اسبق تیم فوتبال رئال‌ مادرید در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی اظهارات جالب و جنجالی را درباره یک بازیکن کامل مطرح کرد!

به گزارش ایرنا،نشریه اسکای اسپورتس انگلیس از گرت بیل خواسته بود تا از بین بازیکنانی که با آن‌ها هم‌بازی بوده، یک بازیکن کامل را انتخاب کند. به این ترتیب که بیا باید هر یک از ویژگی‌ها را به یکی از تیم‌های سابق خود اختصاص دهد. این ویژگی‌ها شامل دیدن، بدن، پای چپ، پای‌ راست، توانایی شوت‌زنی، توانایی تکل و توانایی کنترل توپ بود.

لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو به طور شگفت‌انگیزی بیشترین بخش‌های بازیکن منتخب بیل را تشکیل می‌دهند. رونالدو توانایی بدن و پای راست و مودریچ نیز توانایی دیدن را به خود اختصاص داد. بیل توانایی تکل را به کاسمیرو داد و تونی کروس را برای توانایی شوت‌زنی انتخاب کرد.

بازیکن کامل از نگاه ستاره اسبق رئال‌؛ بِیل همه را غافلگیر کرد!

بیل برای بهترین کنترل ایسکو را انتخاب کرد؛ بازیکنی که همانند او فراز و نشیب زیادی در ترکیب رئال‌مادرید داشت. با توجه به اینکه ستاره سابق تاتنهام ۹ سال را در رئال مادرید سپری کرد و در این مدت ۵ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، بسیاری تصور می‌کردند که تمامی بازیکنان انتخابی بیل از این تیم خواهد بود اما او یک غافلگیری بزرگ برای هوادارانش داشت.

بیل به جای انتخاب بازیکنانی مانند ایکر کاسیاس، کیلور ناواس یا تیبو کورتوا در درون دروازه، وین هنسی هم‌تیمی خود در تیم ملی ولز را به عنوان دروازه‌بان کامل انتخاب کرد! هنسی در سه فصل گذشته تنها ۶ بازی در لیگ برتر انجام داده و در کریستال پالاس، برنلی و اکنون ناتینگهام فارست به عنوان دروازه‌بان دوم حضور دارد!

بازیکن کامل از نگاه ستاره اسبق رئال‌؛ بِیل همه را غافلگیر کرد!

این دروازه‌بان ۳۶ ساله در مسیر راه‌یابی تیم ملی ولز به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۱۶ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در ۱۰ بازی تنها ۴ گل دریافت کرد تا از نویل ساوتال پیشی بگیرد و رکورد بیشترین کلین‌شیت در پیراهن ولز را به نام خود ثبت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha