صدرالحسینی: پیوست رسانه‌ای طوفان‌الاقصی بیانگر توانمندی مقاومت در حوزه اطلاع‌رسانی است

تهران- ایرنا- کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل و غرب آسیا بیان «روایت اول» و پیوست رسانه‌ای عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و گفت: مقاومت فلسطین به رسانه‌های غربی ثابت کرد که توانمندی‌های آنها در حوزه رسانه، اطلاع‌رسانی و تصویرپردازی، از رسانه‌های غربی کم ندارد.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با گروه علم و آموزش ایرنا، با بیان اینکه، یکی از موضوعات بسیار مهمی که در طول ۱۰ روز گذشته در عملیات طوفان الاقصی کمتر مورد توجه قرار گرفته، موضوعی است که معمولا در خصوص آن در تمام دروس رسانه در دانشگاه های مختلف دنیا صحبت می شود، افزود: این مساله مهم در واقع همان بیان روایت اول توسط مقاومت فلسطین است.

کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل و غرب آسیا گفت: باید توجه داشته باشیم که در واقعه بزرگ معروف به طوفان الاقصی، روایت اول این عملیات توسط رسانه های مقاومت فلسطین برای دنیا بیان شد.

صدرالحسینی: پیوست رسانه‌ای طوفان‌الاقصی بیانگر توانمندی مقاومت در حوزه اطلاع‌رسانی است

صدرالحسینی افزود: تا سه روز اول ابهامی که در مجموعه رسانه های نظام سلطه جهانی و رژیم صهیونیستی وجود داشت، به دلیل برتری رسانه ای نیروهای مقاومت فلسطین بود و این موضوع در این رسانه ها دست به دست می شد. حتی تا روز پنجم این عملیات مهم، موضوعات مطروحه توسط سایر رسانه های مهم جهان با اتکا به روایت اول رسانه های مقاومت صورت می گرفت.

کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل و غرب آسیا اظهار داشت: این موضوع از این بابت با اهمیت است که مقاومت فلسطین در کنار آمادگی همه جانبه در حوزه نظامی، اشراف اطلاعاتی و همچنین عملیات ترکیبی انجام شده علیه متجاوزان غاصب صهیونیستی، موضوع پیوست رسانه ای را به عنوان یکی از موضوعات اساسی مورد توجه قرار داد؛ بنابراین اولین تصاویر توسط مقاومت و بعد از سه روز این تصاویر و عکس ها، به همراه تحلیل قضایا از سوی سایر رسانه ها منتشر شدند.

صدرالحسینی: پیوست رسانه‌ای طوفان‌الاقصی بیانگر توانمندی مقاومت در حوزه اطلاع‌رسانی است

وی گفت: بنابراین به نظر می رسد که یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه لازم را داشت، این است که رشد و پیشرفت و ارتقای سطوح مختلف مقاومت امروز در موضوعی به نام جنگ نرم نیز به طور کامل و آشکارا رخ داده است.

صدرالحسینی معتقد است: در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین توانست به رسانه های غرب ثابت کند که توانمندی های مقاومت در حوزه رسانه، اطلاع رسانی و تصویرپردازی چیزی از رسانه های غربی کم ندارد.

به گزارش ایرنا نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha