آسمان ابری همراه با گردوخاک پدیده جوی غالب کرمان است

کرمان- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به اینکه آسمان بیشتر مناطق استان امروز(سه‌شنبه) صاف تا قسمتی ابری است، گفت: از امروز تا فردا نیز وزش باد به‌نسبت شدید و گردو خاک در این استان دور از انتظار نیست.

میترا یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه افزایش ابر در مناطق استان طی ساعات بعد از ظهر بیشتر خواهد بود، افزود: پدیده گردوخاک در شمال، غرب و شرق استان نیز به صورت محسوس‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان کاسته خواهد شد، ادامه داد: شاهد پدیده گردو غبار مانند روزهای گذشته و با آن شدت در استان نخواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان اشاره کرد: دمای هوای استان امروز نسبت به دیروز مقداری خُنک‌تر است اما چهارشنبه دمای هوای استان کمی گرم‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار در شهرستان بردسیر با هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان در جنوب استان با ۳۸ درجه گرم‌ترین مناطق استان بودند.

یاوری تصریح کرد: دمای کلانشهر کرمان امروز در خنک‌ترین ساعت ۱۱ درجه سانتی گراد بود و پیش‌بینی می‌شود که در گرم ترین ساعات به حدود ۲۷ درجه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha