۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85260936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرح ۵۰۲ واحدی ملایر اولویت بنیاد مسکن است

همدان- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت:تکمیل طرح ۵۰۲ واحدی ملایر در قالب نهضت ملی مسکن، یکی از اولویت‌های این نهاد است که در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان در حال اجرا است.

«محمدمهدی عبدالملکی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت سه هکتار در ۱۳ بلوک به متراژ ۶۸ هزار مترمربع در دست اجرا است و ۱۲ بلوک آن ۴۰ واحدی در هفت طبقه و یک بلوک آن ۲۲ واحدی در پنج طبقه است.

وی افزود: هم اینک اقدامات بیش از هشت بلوک ۴۰ واحدی انجام و با پیمانکار عقد قرارداد شده و برخی از بلوک‌ها فونداسیون(پی سازی) و بتن آن به طور کامل ریخته شده و آرماتوربندی مشغول کار هستند.

مدیر بنیاد مسکن ملایر بیان کرد: مدت زمان تکمیل این طرح برای ما اهمیت بالایی دارد و چنانچه تسهیلات بانکی هر چه زودتر تزریق شود، از نظر اجرا در کمترین زمان ممکن اَبَر پروژه ۵۰۲ واحدی را تکمیل می‌کنیم.

عبدالملکی ادامه داد: علاوه بر این، طرح ۱۴۰ واحدی نیز در شهر ملایر داریم که با اجرای آن اقدامات خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در این شهرستان رقم خواهد خورد.

وی نهضت ملی مسکن را در این شهرستان بی‌نظیر دانست و گفت: با تلاش‌های جهادی فرماندار ویژه ملایر، زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان، زنگنه و جوکار قطعی شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ملایر یادآور شد: در ازندریان، جوکار و زنگنه متقاضیان مسکن به بانک معرفی شده‌اند تا پس از واریز وجه، در قالب گروه ساخت شروع به واگذاری اراضی و ساخت کنند.

عبدالملکی بیان کرد: در شهر سامن و اسلامشهر آق‌گل نیز متقاضیانی داریم که اقدامات در حال انجام است.

وی به احداث مسکن در روستاهای ملایر نیز اشاره کرد و گفت: از ۲۵ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن روستایی، تاکنون ۱۸ هزار و ۸۲۸ واحد نوسازی شده است.

مدیر بنیاد مسکن ملایر بیان کرد: ۶ هزار و ۷۸۸ واحد غیرمقاوم در این شهرستان وجود دارد و باید بهسازی، نوسازی و تبدیل به واحدهای مقاوم شوند.

عبدالملکی ادامه داد: در مجموع ۱۳ هزار و ۳۵۵ واحد در این شهرستان نیازمند بهسازی و نوسازی هستند.

وی بیان کرد: درصد تحقق مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این شهرستان ۷۴ درصد است، در حالی‌که این شاخص در استان همدان ۶۴ درصد،کشور ۵۱ درصد و ملایر بالاتر از میانگین است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲۰۸ روستای دارای سکنه و ۲۵ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha