برنامه رژیم صهیونیستی برای بمباران بیمارستان کویتی در رفح

تهران- ایرنا- منابع خبری اعلام کردند که ارتش صهیونیستی قصد دارد بیمارستان کویتی رفح را که صدها بیمار و مجروح در آن بستری هستند را بمباران و نابود کند و در همین راستا دوباره اعلام کرده که این بیمارستان باید تخلیه شود.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با مدیریت بیمارستان کویتی در رفح تماس گرفته و خواستار تخلیه آن شده است.

صهیب الهمص، رئیس شورای مدیریت بیمارستان کویتی رفح و پزشکان این بیمارستان اعلام کردند که با توجه به بستری صدها مجروح در این بیمارستان، آن را ترک نخواهند کرد.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بیگناه و غیرمسلح این منطقه ۱۱ روز می‌گذرد و رژیم کودک کش تل آویو در این مدت علاوه بر موشک‌باران و بمباران مداوم غزه و محاصره کامل آن، آب و برق این منطقه را نیز قطع کرده‌ است؛ اقدامی ضدبشری که منجر به تعطیلی فعالیت برخی بیمارستان‌های غزه شده‌ است.

همچنین ارتش اشغالگر صهیونیستی در حملات خود بسیاری از تاسیسات غیرنظامی از قبیل بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داده‌است به طوری که به چند روز پیش سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» در گفت‌وگو با «الجزیره» اعلام کرد که از زمان شروع بمباران اسرائیل، بیش از ۷۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲ هزارو ۸۷۳ فلسطینی بی دفاع شهید و ۱۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha