۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85261102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت دوازدهمین خبرنگار فلسطینی در غزه + فیلم

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85261102
شهادت دوازدهمین خبرنگار فلسطینی در غزه + فیلم

تهران - ایرنا -"محمد بعلوشه" خبرنگار شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم صبح امروز (سه شنبه) در اثر بمباران خانه اش در محله الصفطاوی در شمال نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، با احتساب این شهید، شمار شهدای خبرنگار در نوار غزه از طی یازده روز گذشته تاکنون به ۱۲ نفر و شمار خبرنگاران مجروح نیز به بیش از ۲۰ نفر رسیده است.

انجمن روزنامه‌نگاران فلسطین روز گذشته (دوشنبه) در این باره اعلام کرده بود که از هفتم اکتبر (۱۵مهر) و از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ۱۱ خبرنگار شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر هم مجروح شده اند.

این انجمن همچنین اعلام کرده بود که دو خبرنگار نیز در این درگیری‌ها مفقود شده‌اند.

انجمن روزنامه نگاران فلسطین در بخش دیگری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در این تجاوزها ۵۰ موسسه رسانه‌ای را تخریب کرده است. رژیم صهیونیستی منازل خبرنگاران را نیز بمباران کرده و مرتکب جنایت‌هایی در کرانه باختری و قدس شده است.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲ هزارو ۸۷۳ فلسطینی بی دفاع شهید و ۱۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha