جابجایی رایگان بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌ آموز و دانشجو با مترو 

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: از اول تا ۲۳ مهر امسال براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابجا شدند.

به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی روز سه‌شنبه با اشاره به خدمات رسانی مترو تهران هم زمان با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از ابتدای مهر ماه افزود: در این مدت با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در مترو تهران و حومه سعی کردیم بهترین سرویس دهی را به شهروندان و مسافران بویژه دانش آموزان و دانشجویان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این مدت و طبق آمار در خط یک ۱۱۷ هزار و ۷۴ نفر، در خط دو ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر، در خط سه ۱۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر، در خط چهار ۲۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر، در خط پنج ۶۲ هزار و ۲۲۹ نفر، در خط شش ۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر و در خط هفت ۲۶ هزار و ۳۴۳ دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابجا شدند.

جابجایی رایگان بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌ آموز و دانشجو با مترو 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه‌ داد: بیشترین میزان جابه‌جایی رایگان دانش آموزان و دانشجویان با ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در خط ۲ و کمترین آن در خط هفت مترو تهران و حومه به ثبت رسیده است.

درستی با اشاره به اینکه آمار سفرهای روزانه با مترو تهران در نیمه اول مهر ماه نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش همراه بود، اضافه کرد: شرکت بهره برداری مترو با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha