۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85261125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۲ نفر در جریان عملیات ضدتروریست در ایتالیا

تهران-ایرنا- پلیس ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان عملیاتی ضدتروریست بامداد سه‌شنبه، یک شهروند مصری و یک شهروند ایتالیایی- مصری دستگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از رویترز، این عملیات با هماهنگی دادسرای عمومی میلان انجام شد و ۲ مظنون، متهم به عضویت در یک گروه و جرایم تروریستی بازداشت شدند.

آنتونیو تاجانی وزیر خارجه ایتالیا به «رادیو آنچیو» ( Rai-Radio Anch’io) گفت: صبح امروز [سه‌شنبه] دو نفر به اتهام تروریسم بازداشت شدند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا احتمال حملات تروریستی مانند حمله‌ای که اواخر روز دوشنبه در بلژیک رخ داد، برای کشور وجود دارد؟»، گفت: در حال حاضر هیچ تهدید خاصی برای ایتالیا وجود ندارد و مقامات در تلاش برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی هستند.

به گزارش ایرنا، پلیس بلژیک دیشب از کشته شدن ۲ نفر در جریان یک حادثه تیراندازی در بروکسل خبر داد. در اثر این تیراندازی، ۲ شهروند سوئدی جان خود را از دست دادند، یک نفر دیگر زخمی شد و فرد مهاجم هم گریخت.

رسانه‌های بلژیکی هویت ضارب را «عبدالسلام ل.» ۴۵ ساله اهل تونس معرفی کرده و گزارش دادند که وی خود را از اعضای گروه تروریستی داعش می‌داند.

دولت بلژیک با تشکیل جلسه امنیتی اضطراری، هشدار تهدید تروریستی در این کشور را به بالاترین سطح افزایش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha