ترویج ازدواج آسان موجب کاهش طلاق در جامعه می‌شود

زنجان - ایرنا - دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترویج ازدواج آسان و توزیع جهیزیه بین زوج‌های کم برخوردار بسیار ارزشمند است و موجب به حداقل رسیدن طلاق در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاءالدین حزنی روز سه‌شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار استان، افزود: سپاه پاسداران در خصوص ازدواج آسان به صورت انفرادی و مشترک با دستگاه های متولی کارهایی را انجام‌ داده یا در دست اجرا دارد که هدف اصلی آنها ترویج ازدواج آسان در سطح کشور است.

وی گفت: در این راستا همه جهیزیه های توزیع شده در سطح کشور طبق فرموده مقام معظم رهبری از تولید داخل و اجناس ایرانی تهیه شده است.

این مسوول با بیان اینکه مبالغ جهیزیه ها از ۲ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: گسترش ازدواج های آسان در سطح کشور موجب می شود کمر طلاق در جامعه شکسته شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می کنیم با همکاری دستگاه ها به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) پشت نوبتی دریافت جهیزیه وجود نداشته باشد و این روند به خوبی پیش برود.

ترویج ازدواج آسان موجب کاهش طلاق در جامعه می‌شود

وی با بیان اینکه هم افزایی و وحدت رویه در این زمینه به پیشبرد بهتر کارها در کشور منتهی شده است، گفت: وقتی با هم متحد و همدل باشیم می توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

سردار حزنی با بیان اینکه در این استان نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری بسیار خوبی در تهیه جهیزیه ها داشته است، ابراز میدواری کرد: تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار یک نوع افتخار است و سپاه همواره در کنار مردم بوده و هست.

توزیع ۵۸۴ سری جهیزیه بین زوج های کم برخودار در زنجان

فرمانده سپاه انصار الهمدی استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: از ابتدای امسال با همکاری سپاه و کمیته امداد استان ۳۳۹ سری جهیزیه کامل به زوج های کم برخوردار اهدا شد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: در این مرحله نیز ۲۴۵ سری جهیزیه به گروه های هدف اهدا می شود که در مجموع ۵۸۴ جهیزیه را شامل می شود.

وی خاطر نشان کرد: این کار یکی از صدها برنامه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی برای خدمت به مردم و گروه های تحت پوشش در سطح استان است که در دوران انقلاب اسلامی، فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

این مسوول یادآور شد: همکاری دستگاه ها به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) با سپاه موجب تسریع در اجرای طرح ها شده است که جای قدردانی دارد.

برای اهدای ۲۴۵ سری جهیزیه هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha