۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85261338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر اهواز: ساحل رودخانه کارون از زرگان تا منطقه کوت عبدالله زیباسازی می‌شود

اهواز - ایرنا - رییس شورای شهر اهواز با اشاره به توسعه بهسازی و زیباسازی ساحل رودخانه کارون از شهر زرگان تا کوت عبدالله گفت: ساحل کارون بهترین مکان برای فعالیت‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی است.

به گزارش ایرنا سیدمحمدعلی پورموسوی روز سه‌شنبه در آئین عملیات اجرایی طرح بزرگ "باز زنده سازی ساحل کارون" در اهواز اظهار کرد: این پروژه در امتداد رودخانه کارون بوده و به یک پارک تفریحی و تفرجگاه تبدیل خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه سپاه استان در اجرای پروژه های عمرانی افزود: رودخانه کارون جزو افتخارات ملی کشور و استان بوده و باید از وجود آن بهترین استفاده را داشته باشیم.

رییس شورای شهر اهواز گفت: باز زنده‌سازی حاشیه رودخانه کارون علاوه بر ارزآوری، می‌تواند اهواز را به قطب گردشگری تبدیل کند.

همچنین رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز گفت: با حمایت‌های شورای شهر در تصویب اعتبارات لازم برای طرح‌های عمرانی و همت بسیج سازندگی سپاه استان، عملیات اجرایی بهسازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون در منطقه محروم منتهی به پل ششم آغاز شد.

وی با اشاره به بیش از ۳۰۰ هکتار پهنه مجاور رودخانه کارون به عنوان اصلی‌ترین عنصر محرک توسعه در قلب شهر اهواز بیان کرد: ۱۰۵ هکتار از این میزان در اختیار شهروندان قرار می گیرد که در فاز اول کار بهسازی ۱۵ هکتار انجام خواهد شد.

شهردار اهواز گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و حمایت‌ بخش‌های مختلف از شهرداری و شورای شهر، اجرای اینگونه طرح‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: تا انتهای سال هر هفته شاهد کلنگ‌زنی‌ و رونمایی از امکانات و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح محلات شهر اهواز خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، عملیات فاز اول باز زنده‌سازی کارون در اهواز در مدت ۱۸ ماه توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) اجرا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha