۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85261367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: امکانات رفاهی برای دانشجویان فراهم شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دسترسی به خوابگاه مناسب و دارا بودن حداقل امکانات رفاهی یکی از نیازهای مهم برای دانشجویان است که با حمایت مسوولان باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در آیین افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ با گلایه از اینکه برخی از خوابگاه‌های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند و باید برای آن تدبیری اندیشید بر فراهم سازی زیر ساخت‌ها در عرصه‌های تربیتی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و باعث عقیم ماندن برخی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شده، نبود زیرساخت‌های مناسب در مراکز آموزشی و فرهنگی است.

وی احداث خوابگاه ریحانه ۲ در دانشگاه علوم پزشکی همدان را یکی از اتفاقات خوب در عرصه زیر ساخت‌ها برشمرد و گفت: باید از همه دست اندرکاران طراحی تا ساخت و همراهی‌ مدیران در این مجموعه قدردانی شود و می‌توان گفت یکی از بهترین خوابگاه‌ها است.

امام جمعه همدان گفت: مجموعه دانشگاه بوعلی دارای ظرفیت مطلوبی در عرصه احداث خوابگاه است و خوب است که از این ظرفیت برای طراحی و ساخت خوابگاه دانشجویی و خوابگاه‌های متاهلی استفاده شود.

احداث مجموعه‌های فرهنگی و خوابگاه‌ها و رفع مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در روزهای گذشته از برخی ساختمان‌های اداری در سطح شهر که با بودجه بیت المال ساخته شدند بازدید کردم یادآور شد: انسان با دیدن برخی از این ساختمان غصه می‌خورد که با وجود این همه هزینه چه مشکلی از مشکلات همدان حل شده است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه این هزینه‌های فراوان گاهی اوقات بی‌فایده و یا در اولویت نیست گفت: اولویت‌های ما مجموعه‌های فرهنگی و خوابگاه‌ها و رفع مشکلات مردم است که هر چقدر برای آنها هزینه کنیم برای کشور آورده خواهد داشت.

وی به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و مقاومت و مقابله مردم فلسطین اشاره و اظهار کرد: ۷۰۰ کودک فلسطینی در جنایات این چند روزه به شهادت رسیدند که در هیچ قاعده‌ای از کنوانسیون‌های حقوق بشر و قواعد حقوق بین‌الملل جایگاهی ندارد اما حمایتی از این مظلومیت در سطح جهانی صورت نمی‌گیرد.

بزرگ‌ترین بلوک خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی همدان با ۵۹ سوئیت با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ گفت: این خوابگاه در نوع خودش منحصر است و از سال ۱۳۹۵ ساخت آن آغاز شد و در یک سال اخیر با توجه به نیاز دانشجویان شتاب کار جهادی شد.

محمد مجذوبی افزود: این خوابگاه دارای ۵۹ سوئیت بوده که هر سوئیت ظرفیت هشت تا ۱۲ نفر را دارد که می تواند بالای ۶۰۰ دانشجو را اسکان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha