کماندار و هندبالیست‌های اصفهانی به‌دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس

اصفهان-ایرنا- حوریه حاجی‌حسینی کماندار اصفهانی و چهار بازیکن هندبال اصفهان برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک پاریس ،به تیم های ملی دعوت شدند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هیأت تیراندازی با کمان استان اصفهان، حوریه حاجی‌حسینی ، بانوی کماندار اصفهانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به تیم ملی دعوت شد.

حاجی‌حسینی که سابقه عضویت در تیم تیراندازی با کمان باشگاه سپاهان را در کارنامه خود دارد، بر اساس رکوردگیری که برای حضور کمانداران کشور در تیم ملی و در سه مرحله برگزار شد به تیم ملی راه یافت.

حاجی‌حسینی در بخش "ریکرو" در ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان ایران حضور دارد.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از ۱۳ تا ۱۹ آبان در تایلند برگزار می‌شود و از ۱۹ تا ۲۲ آبان نیز مسابقات کسب سهمیه المپیک در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

کماندار و هندبالیست‌های اصفهانی به‌دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس

چهار هندبالیست و یک مربی اصفهانی بدنبال کسب سهمیه المپیک پاریس

همچنین مهدی بهنام‌نیا، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده و محمدرضا کاظمی بازیکنان اصفهانی تیم هندبال سپاهان در کنار ۱۴ بازیکن دیگر تیم ملی، در مسابقات انتخابی هندبال المپیک پاریس در قاره آسیا حضور دارند.

بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد نیز که اعضای کادر مربیگری تیم هندبال باشگاه سپاهان نیز به عنوان مربی در کادرفنی تیم ملی حضور دارد.

رقابت‌های انتخابی هندبال المپیک پاریس در قاره آسیا از ۲۶ مهرتا ۶ آبان سال جاری به میزبانی کشور قطر در دو گروه برگزار خواهد شد؛ تیم ملی هندبال مردان ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیمهای ژاپن، کویت، قزاقستان و بحرین هم گروه است.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۶ مهر ماه به مصاف ژاپن می‌رود؛ سپس روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ با کویت روبه‌رو خواهد شد، سومین دیدار ملی‌پوشان شنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۱:۳۰ با قزاقستان خواهد بود و سه‌شنبه دوم آبان نیز از ساعت ۱۷ دیدار ایران و بحرین برگزار می‌شود.

کماندار و هندبالیست‌های اصفهانی به‌دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha