۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85261463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: تلاش دولت بازگشایی بازارچه‌ مرزی سیف سقز است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با اشاره به تعطیلی بازارچه مرزی سیف سقز، بر تلاش دولت برای بازگشایی این معبر به عنوان مطالبه برحق مردم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در جریان بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از بازارچه مرزی سیف اظهار کرد: معیشت ساکنان روستایی شهرستان سقز در فرایند مبادلات کالا به این بازارچه وابسته است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مجدد این بازارچه از مطالبه جدی و برحق مردم شهرستان سقز است، از برقراری امنیت کامل در نوار مرزی بازارچه مرزی سیف با همت نیروی های هنگ مرزی خبر داد.

استاندار کردستان جهش عمرانی، آبادانی و اقتصادی کردستان در دوران دولت مردمی را محسوس دانست و ادامه داد: رییس جمهور نگاه ویژه ای به توسعه متوازن کردستان دارد و این اهتمام در جریان سفر اول دولت در شمار مصوبات با حجم اعتبارات چشم گیر در مقایسه با استان های دیگر کشور بر همگان محرز است.

زارعی‌کوشا ضمن ابراز خوشحالی از سفر رییس جمهور به کردستان در آینده ای نزدیک، ابراز امیدواری کرد در جریان این سفر پر خیر و برکت اتفاقات خوبی برای توسعه کردستان رقم خورد.

وی به مردم کردستان نوید داد که در سفر دکتر ابراهیم رئیسی کلان پروژه راه آهن همدان- سنندج و چند طرح مهم و تاثیر گذار در توسعه استان به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha