احداث ساختمان جدید دادگستری دیواندره در اولویت قرار گیرد

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با توجه به اینکه دادگستری دیواندره با کمبود شدید فضای فیزیکی مواجه است، ضروری است با تامین زمین مناسب، احداث پروژه ساختمان جدید این حوزه قضایی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در چارچوب بازدیدهای خود از حوزه های قضایی استان کردستان، روز سه شنبه با حضور در دادگستری دیواندره، از شعب حقوقی و جزایی و بازداشتگاه این شهرستان بازدید کرد و در جریان رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت.

وی در این سفر یک روزه به روال بازدید از حوزه های قضایی استان، در دادگستری دیواندره با تعدادی از مردم این شهرستان ملاقات کرد و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، دستورات لازم را در زمینه رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.

احداث ساختمان جدید دادگستری دیواندره در اولویت قرار گیرد

وی همچنین در دیدار با امام جمعه شهرستان دیواندره اظهار کرد: ۲ مورد از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان که شامل احداث ساختمان دادسرای دیواندره و منازل سازمانی این شهرستان بود ، پیگیری شد و با همکاری ادارات اجرایی مربوطه در زمینه تامین زمین مورد نیاز، می طلبد به سرعت احداث این پروژه‌ها آغاز شود.

در جریان این بازدید، معاونین رئیس کل دادگستری استان کردستان به بررسی وضعیت دادگستری دیواندره در حوزه های مختلف پرداختند و گزارش این بررسی ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha