۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85261545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری لیگی متفاوت در مدارس بوشهر

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85261545
برگزاری لیگی متفاوت در مدارس بوشهر

بوشهر-ایرنا- مسئول دبیرخانه رویداد بزرگ لیگ دانش آموزی جت (جهاد تبیین) استان بوشهر گفت: «لیگ جهاد تبیین دانش آموزی» موسوم به «جت» در مدرسه‌های متوسطه اول و دوم در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالصمد گل‌محمدی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر اظهار کرد: در طرح لیگ« جت» مقرر شده خود دانش آموزان در عرصه جهاد تبیین وارد گود شده و به یک کنشگر تبدیل شوند.

وی بیان کرد: نام نویسی در لیگ دانش آموزی «جت» از ابتدای آبان آغاز می‌شود که در این طرح دانش آموزان با تشکیل تیم‌های پنج نفره و همراه با یک مربی در لیگ شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه رویداد بزرگ لیگ دانش آموزی «جت» (جهاد تبیین) استان بوشهر تصریح کرد: مربی انتخابی دانش آموزان می ‌تواند از معلمان دانش آموزان، دانشجویان طرح ولایت و یا اینکه روحانی طرح امین در مدرسه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: در این رویداد دانش آموزان دختر باید کتاب «بی پرده با حجاب» و پسران کتاب «یک ون شبهه» را مطالعه کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: مرحله دوم لیگ «جت » دارای بوم تفکر انتقادی است که دانش آموزان باید این بوم را پر کنند که این بوم به دانش آموزان یاد می‌دهد هر شبهه را به محض شنیدن باور نکنند چرا که در لیگ «جت» تلاش شده تا دانش آموزان با بررسی شبهه‌های بوجود آمده فردی نقاد به بار بیایند.

لیگ «جهاد تبیین دانش آموزی» در مدارس بوشهر برگزار می‌شود

وی گفت: دانش آموزان در ادامه و در مرحله سوم لیگ «جت» کنشی رسانه‌‎ای انجام می‌دهند.

مسئول دبیرخانه رویداد بزرگ لیگ دانش آموزی «جت» (جهاد تبیین) استان بوشهر ادامه داد: دانش آموزان در این مرحله یک سناریو نوشته و کارگردانی کرده و سپس یک اثر رسانه‌ای تولید می‌کنند که برترین‌های این لیگ ابتدا به بخش استانی و در صورت موفقیت در مرحله استانی راهی لیگ کشوری می ‏شوند.

وی گفت: در مرحله شهرستانی و استانی جایزه هر بخش به تفکیک هر کدام ۲ میلیارد ریال و مهلت نام نویسی در رویداد نیز از یک تا ۱۵ آبان ماه است که دانش آموزان داوطلب مشارکت در لیگ «جت» باید در مدرسه محل تحصیل خود اقدام به نام‌نویسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha